Candys Polska -
Zaloguj się
Rejestracja
Sklep
Dane kontaktowe
Rejestracja
Login
E-mail
Hasło
Powtórzenie hasła
Akceptuję regulamin
1. Ile wynosi koszt dostarczenia zamówionego produktu? Koszty przesyłki wynoszą 40zł od każdego złożonego zamówienia. Koszty przesyłki dla towarów wielkogabarytowych to 100 zł. 2. Czy koszt przesyłki zależy od ilości produktów wchodzących w skład zamówienia? Nie. Koszt przesyłki doliczany jest tylko raz do złożonego zamówienia. 3. Jeśli zamówienie jest realizowane w kilku paczkach to ile razy muszę zapłacić za przesyłkę? Koszty przesyłki doliczane są tylko raz – do pierwszej wysłanej paczki. 4. Jaki jest termin realizacji zamówienia? Towar dostarczamy przeciętnie w ciągu 1-4 dni. Termin dostawy towarów wielkogabarytowych jest wydłużony do 4-7 dni. 5. Czy można odebrać zamówiony towar w siedzibie firmy Candys Polska? Naturalnie możliwości odbioru zamówienia w siedzibie firmy istneje. 6. Czy wysyłacie towar za granicę? Naturalnie. Wysyłamy paczki lecz forma płatności to przelew. 7. Czy można zwrócić zakupiony produkt? Towar można zwrócić w ciągu 21 dni od daty otrzymania paczki. Równowartość zwracanego towaru (bez opłaty pocztowej) wysyłamy przelewem bankowym na konto lub przekazem pocztowym. 8.Co zrobić, kiedy towar w trakcie jego użytkowania ulegnie uszkodzeniu? Na wszystkie nasze artykuły udzielamy 2-letniej gwarancji. Jeśli w tym okresie, przy właściwym użytkowaniu, towar ulegnie uszkodzeniu, proszę odesłać go do nas wraz z rachunkiem na koszt własny. W przypadku sprzętu Gsm i Informatycznego towar zostanie przekazany do punktu serwisowego. Czas naprawy do 10 dni. Jeśli naprawa nie będzie możliwa, po tym terminie Klient otrzymuje zwrot pieniędzy. 9.Czy po złożeniu zamówienia można dodać do niego jeszcze dodatkowe pozycje? Po wprowadzeniu zamówienia do systemu, zostaje ono automatycznie przekazane do magazynu. W związku z tym nie ma możliwości wprowadzenia w nim zmian typu „dopisanie nowej pozycji”. 10.Czy otrzymam potwierdzenie po złożeniu zamówienia? Potwierdzenie zamówienia zostaje wysłane na adres e-mail, wtedy gdy Klient podał swój adres e-mail. 11.Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zamówiony towar? Tak, istnieje taka możliwość. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić po otrzymaniu towaru wysyłając e-mail na adres podany na stronie Faktura wystawiana jest na podstawie rachunku dołączonego do paczki Klienta i zawiera wyłącznie dane tam zamieszczone. 12.W jakich godzinach czynne jest Biuro Obsługi Klienta? Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku. Zapraszamy serdecznie Zespół Candys Polska
lub
Logowanie
Koszyk jest pusty
Notebooki
Telefony gsm
Aparaty fotograficzne
RTV